Tuesday, September 24, 2013

WWE NXT Review 19/09/2013

Aye awrite, I know its late. I've been busy wae the things and the stuff and I'm just seeing it noo, can ye get aff my fuckin case about it? Ta.

Wrasslin.

Sami Zayn vs Curt Hawkins

Curt Hawkins is alive meht! who'd have fuckin thought it. I thought he wis a figment of CM Punks imagination at this stage.  But naw. He lives. The match wis awrite, but that's just cause Sami Zayn is fuckin wonderful at what he does. Why he isnae already on the main roster, I just don't know. The finish here wis braw, with near falls aplenty before Zayn gets the job done wae the Tornado DDT. Smashin.

Aiden English vs Generic Buzz Cut Jabber

Hahahahaa I genuinely had nae idea Aiden English wisnae some generic jobber till recently, and the revelation has been a smashin one. He comes oot singing his ain theme, before winning wae a braw move he calls the curtain call I think. Or "take a bow" who knows, it wis gid but. He then gies us an encore on the way oot cause he's fuckin hilarious n that. Gid show.

Bo Dallas promo backstage. Renee Young wants tae stab him throughout. She disnae stab him. Shame.

The Ascension, Tyler Breeze and Leo Kruger vs Adrian Neville, Corey Graves, Xavier Woods and CJ Parker

This wis fair braw. Got a gid 15 minutes anaw. breeze wis being a wee shitebag throughout and no stayin tagged in for long, so eventually everycunt left him tae get his baws toed. A lot of fun wee spots in this yin, and it ended wae Neville hitting the Red Arrow on Breeze. Lights oot. Away hame. The boyzies huv a wee victory cuddle n that's game.

NXT was allllright by me. 7 bulldogs outta 10. Nae drama.


No comments:

Post a Comment