Thursday, September 26, 2013

WWE Main Event Review fae...last week.

I've never even watched Main Event meht. Other than mibbe stopping at it for 5 minutes whilst channel hopping. I don't watch it, Its no in my current rotation. Probably should be, but unless I hear about something must see, it just disnae occur to me tae gie it the time of day. I intended on ending this madness last week when I recorded it fur watchin, but it slipped my mind cause I don't really care. Can only apologise for this disgusting blase attitude and try n make it up tae ye with the words below. Ye ready aye? cause I'm fuckin no.

Dolph Ziggler vs Curtis Axel

So a Dolph Ziggler match right away eh? Is this common? cause as shite as it is that he might work Main Event often, its still a source of more Ziggler matches that I previously hudnae been tapping. So fuckin shame on me eh. Shame. This match wis a fuckin Mr Kippling creation mate. Exceedingly gid. Ryback and Heyman are at ringside, winchin the faces aff each other like its the back row of the pcitures/bus tae the school trip tae the Science Center. Ryback gets his stupid coupon in the road, and Dolph kicks it fur him, before Acksull distracts the ref long enough for Ryback tae hit that shite clothesline. Meat hook ye IN the baws ya big fanny ye. Axel hits that twisty shite neckbreaker hing he uses as a finisher and that's that. JUST ISS 4 DOLPH!

Kofi Kingston vs Fandango

Ach see if its decent mid card fare like this every week, I've been missin mysell eh. Don't get me wrang like, I'll no be pushin yer granny n yer wee auntie Sally oot the road tae see this, but I'll certainly be making mare of an effort tae gie it a look, Ye can never have too much gid wrasslin in yer life, unless yer meltin doon auld videos n drinkin them like a milkshake, cause thats jist too much gid wrasslin for anyone, and prolly toxic. Kofi does a crackin wee spot where he lands on his feet after Fandango flips him, and he also unfortunately won cleaner than CM Punks urine sample when he hit trouble in paradise for the win.

RAW recap. I don't review RAW recpas. If ye've no seen RAW, watch RAW. Or read my review, it'll no replicate the experience but ye'll at least ken whits went on. Fuckin recaps. Naw. Dae the bolt. 

Damien Sandow vs Justin Gabriel

Acht when I seen this, I thought I wis in for some brawness. It was gid btw, just shorter and more Sandow dominant than I thought. Gid tae see a talented cunt like Gabriel getting more TV time right enough, and it wisnae a squash but Sandow gied ye his usual business (leg sweep, elbow of disdain) before hitting a new hing called the silencer for the win. 

Here that wis pretty fuckin good. if yer no watchin Main Event, dae it.

No comments:

Post a Comment