Monday, October 21, 2013

WWE NXT Review 10/10/2013 (Only 11 Days Leht Meht)

So I slipped behind on the NXT reviews. I'm no sorry cause I've been busy up the high flats shaggin yer ma.

Sorry that was cruel and also a lie. I'm ashamed.

Antonio Cesaro vs Leo Kruger

I dunno why Cesaro is after the NXT Belt, cause he's a million times better than that patter but it leads tae gid matches so I'll no grumble to much cept for the grumble which wis contained in the first part of the sentence. Cesaro dominates, and uppercuts the cunt daft, before Kruger hits a superplex. Mare uppercuts. Sare uppercuts, before Cesaro hits a torture rack slam type thing. Goes for the neutralizer but Kruger reverses. No a bit bitta wrasslin here if yer intae such hings. Cesaro does that amazin spot where he tosses the cunt a million mile in the air then uppercuts his chin tae smithereens.
Cesaro locks in a sleeper on the mat, before picking Kruger up and hitting a clothesline, then the neutralizer and thats GAME. Cesaro wins.

Cesaro then hits a wee post match top rope kneedrop which Kruger sellt beautifully. I'm no a huge fan of his but that wis braw.

Charlotte vs A Pretty Lady

I couldnae hear whit they called her I'm afraid, but she wis a looker. Charlotte is Ric Flairs daughter incase ye didnae ken and she gets a wee cheap pop wae a 'woo' chant. Actually no bad so she is, but her opponent (I hink they're calling her Santana Garrett, but that's a mental name) she gets Charlotte in an armlock hing, before Summer Rae and her daft wee pal come doon tae watch. Charlotte hits soe outstanding chops, before daein some mad hing where she does the splits n rolls the opponent up. Madness. Charlotte hits a mad flip neckbreaker hing for the win but she kinda botched it.

Summer Rae cuts an awrite promo after it, talking about her and her wee pal running the Divas. Summer Rae is braw. Paige comes oota nowhere and batters them baith, but the numbers game catches up wae her and she gets a doin for a bit. The bold Emma rushes oot tae make the save and disnae even faw doon or anythin, good on ye Emma hen.

Mojo Rawley vs A Baldy Wee Jobber

Mojo Rawley is an ex American Fitbaw player. Is he aye? tell me suhin I gie a fuck aboot. He won the match wae a seated senton after some shoulder blocks. Pointless. Who urr ye?

Enzo and Kass vs Scott Dawson And Rusev

Kass calls them sloppy gilopis. I love these cunts. Rusev and Dawson win in a short match. I looked away and it wis done. I'm no runnin it back. Sarreh.

Rob Van Dam vs Aiden English

Awww whit? If I knew this match wis on NXT I widae have let 11 fuckin days go by afore seeing it. Love baith these cunts in such different ways. Aiden English gies us a wee sing song on the road oot, some man. Entertaining wee match tae, RVD goes fur rolling thunder, but English makes a run for it. English then sneaks up behind RVD and batters him daft, before hitting a perfect suplex. Then he gets RVD in an endless chinlock before it eh.....ended. Tries a suplex but RVD reverses intae a rollup before stringing together some clotheslines and then a belter of a superkick. Rolling thunder, frog splash, lights oot. Gid wee match but. English was made to look fairly strong so no bad.

Overall no a bad wee bitta NXT. Cesaro, RVD, Aiden English n Flairs daughter done some nice hings. Gid wee bitta heat between Paige, Summer Rae, Emma n Sasha. 7 atomic draps oota 10, and that's aw I'm sayin tae it.

No comments:

Post a Comment